בגלישת האינטרנט של בזק בינלאומי, כמו בכל ספק אחר, אתם עשויים לפגוש מספר תקלות נפוצות
משמעות התקלה היא שהחיבור בין המחשב לנתב הוא תקין, אך ישנה בעיה בחיבור האינטרנט לספק האינטרנט עצמו או לספק התשתית.
כדי להתמודד עם הבעיה, כדאי לנתק את הנתב משקע החשמל למשך 10 שניות, ולהחזירו לחשמל.
לאחר כדקה נסו להתחבר שוב. אם הבעיה לא הסתדרה, יש ליצור קשר עם מוקד התמיכה של ספק התשתית ובמידת הצורך תופנו לתמיכה אצל ספק האינטרנט.
תקלה זו יכולה לנבוע הן מהנתב והן מהמחשב עצמו. בהתאם לכך, יש להדליק מחדש את המחשב וכן לנתק את הנתב מהחשמל ולהחזירו שנית.
במידה והמחשב עדיין אינו מזהה את הנתב, יש לבדוק את החיבור במכשיר אחר (מחשב או טלפון חכם) וכן לנסות לחבר את המחשב לנתב באמצעות כבל תקשורת קווי.
אם המכשיר הנוסף מזהה את הנתב, הבעיה היא במחשב.
אם המחשב מזהה את הנתב בחיבור קווי, הבעיה היא ב-WiFi ובמקרה כזה יש לוודא שמצב WiFi דולק בנתב, ואם עדיין לא הסתדרה הבעיה, יש לפנות למוקד התמיכה.
ייתכן שיהיה עליכם להחליף נתב.
גלישה איטית שפוגעת בחוויית הגלישה יכולה להעיד על תקלה בחיבור האינטרנט.
יש לבצע בדיקת מהירות אינטרנט באתר בזק בינלאומי ובאתר של ספק התשתית.
במידה והתוצאות נמוכות משמעותית מחבילת הגלישה, יש ליצור קשר עם מוקד התמיכה.
ישנם מקרים בהם הגלישה חוזרת למהירות תקינה לאחר מספר דקות.
שיחות ומסרונים, 40Gb גלישה, 60 דקות שיחה לחו״ל
שיחות ומסרונים, 70Gb גלישה + שדרוג נפח גלישה ל170Gb למשך 3 חודשים חינם
100 מגה ספק ITC ותשתית הוט
{{המחיר כולל נתב}}, התקנה 99 ₪