איך להתנתק מחברות סלולר בצורה מהירה?

קלות ומהירות הדרכים לביצוע ניתוק מחברות הסלולר, תלויות במידה רבה באסרטיביות שתפגינו בשיחתכם עם נציגי השירות. תפקידם של נציגי השירות הוא להשאיר אתכם בחברה, וכך הם גם מונחים על ידי המנהלים. בהתאם לכך, הם ינסו לפתח איתכם שיחה ולנסות לשכנע אתכם להישאר, בין היתר באמצעים אגרסיביים.

ניתוק

על כן, כאשר אתם רוצים לבצע ניתוק מחברות הסלולר, כדאי לפעול על פי סדר הפעולות הבא:

  1. התקשרו למוקד השירות ובקשו להתנתק. כדאי להקליט את השיחה באמצעות אפליקציה מתאימה
  2. אינכם צריכים לספק את סיבת הניתוק, ועל אף שזה בדיוק מה שינסו נציגי השירות להוציא מכם, מומלץ לומר באסרטיביות שאינכם מעוניינים לתת את הסיבה, ומבקשים פשוט להתנתק כאן ועכשיו
  3. בקשו שהניתוק יהיה מיידי, ובקשו את התאריכים לסיום החשבון מול החברה. לאחר סיום החשבון, ולאחר שהחברה קיבלה מכם את כל התשלומים המגיעים לה, אם נותר בכם חשד, תוכלו לחסום את כרטיס האשראי שלכם לגבייה נוספת של החברה
  4. על פי הצורך, תוכלו לשלוח פקס עם כל הפרטים שלכם, לרבות שם מלא, כתובת מלאה, מספר ת.ז., מספר טלפון וארבע ספרות אחרונות של כרטיס אשראי, ובו אתם מציינים בפירוש כי ברצונכם להתנתק באופן מיידי. הגדירו את הפקס שיפיק עבורכם אישור משלוח
  5. לאורך כל התהליך, מומלץ להיות אסרטיביים ולהמעיט בדיבור ושיח. היו חדים, קצרים במילים ודרשו להתנתק באופן מיידי

מאמרים מומלצים עבורך:

שירות לקוחות ותמיכה טכנית – פלאפון

שירות לקוחות ותמיכה טכנית – הוט מובייל

שירות לקוחות ותמיכה טכנית – 012 מובייל

סלקום – שירות לקוחות

שירות לקוחות – גולן טלקום

אולי יעניין אותך גם

מפת הסלולר בישראל

אתר חדש מציג את מפת הכיסוי הסלולרי בישראל

eSIM סים וירטואלי

מהפכת ה־ eSIM בישראל יוצאת לדרך

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך