ביטוח למכשירי סלולר – מה כדאי לדרוש, איפה כדאי לעשות וממה כדאי להיזהר?

רכישת מכשיר חשמלי חדש, מבוצעת תמיד בליווי אחריות יצרן, בדרך כלל למשך 12 חודשים. אחריות זו מכסה אך ורק מקרים בהם ניזוק הטלפון שלא באחריות המשתמש, אלא בגלל תקלה בייצור, או תקלה שנובעת משימוש רגיל במכשיר במהלך תקופת האחריות.

ביטוח לפלאפון

העניין הוא, שמכשירי סלולר סובלים מסבירות גבוהה יותר להינזק דווקא מנזק שנגרם על ידי המשתמש בגין הפלת המכשיר על הרצפה, חדירת מים למכשיר, שבירת מסך וכן הלאה, ותקלות נוספות שיכולות להופיע לאחר תום תקופת אחריות היצרן. כדי לכסות גם את המקרים הללו, יש לבצע ביטוח למכשירי סלולר.

ברכישת ביטוח למכשירי סלולר חשוב לדרוש את שלושת המרכיבים הבאים:

  • ביטוח על כל חלקי הטלפון, ובמיוחד מסך, מעבד, זכרון, מערכות שמע, מעטפת חיצונית ולוח אם
  • אספקת מכשיר חלופי במקרה של צורך במסירת המכשיר לתיקון
  • התחייבות לתיקון באמצעות רכיבים מקוריים בלבד

את הביטוח מומלץ לעשות בחברות גדולות, מוכרות ואיתנות כדוגמת חברות הסלולר השונות, חברות ביטוח המציעות את השירות וחברות קמעונאיות מוכרות המציעות את המכשירים, ובכלל זה מציעות גם שירות ביטוח.

כדאי להימנע מקניית הביטוח בעסקים קטנים ולא מוכרים, גם אם המחיר נמוך ואטרקטיבי יותר. אין בכך כדי לומר שמדובר בנוכלים, אך מדובר בעסקים קטנים שלא ברור מצבם הכלכלי, ויכולים לסגור את שעריהם בכל יום. כמו כן, עסקים אלה בדרך כלל אינם מציעים את אותם סטנדרטים של שירות, המוצעים על ידי חברות גדולות, ולא בטוח שיוכלו לעמוד בהתחייבויות שלהם כלפי לקוחות המבטחים אצלם את המכשיר.

ברכישת הביטוח, יש לבחון נושאים כמו שיעור ההשתתפות העצמית, חריגים לביטוח וכדומה. מגוון הפוליסות הוא גדול, ועליכם פשוט לבצע השוואה בין האפשרויות השונות המוצעות לכם.

לקריאה נוספת בנושא ביטוח מכשירי סלולר, לחץ כאן

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו

אולי יעניין אותך גם

eSIM סים וירטואלי

מהפכת ה־ eSIM בישראל יוצאת לדרך

מפת הסלולר בישראל

אתר חדש מציג את מפת הכיסוי הסלולרי בישראל

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך