עיכובים בהתקנות בבזק והסכסוך בין yes לקשת

מה קורה בקבוצת בזק?
עיכובים בהתקנות בבזק והסכסוך המתעצם בין yes לקשת 12

לא הכל B-סדר בקבוצת בזק: המו"מ בין חברת yes לקשת 12 בנושא זכויות שידור תקוע ובמקביל בבזק מתגברים השיבושים בשירותי התקנות האינטרנט

דסק טכנולוגיה וצרכנות, אתר הבוררת, 12.12.2023

בשבועות האחרונים התגבר הסכסוך העסקי בין שתי ענקיות התקשורת הישראליות – קשת 12 וחברת yes. הסכסוך, שנובע מהמשא ומתן על הארכת הסכם השידורים, הגיע לשיא חדש עם פיצוץ המו"מ בין הצדדים. מקורות בתעשיית הטלוויזיה מדווחים על חילוקי דעות משמעותיים בין הצדדים, בעיקר בנושאי תמחור וזכויות שידור.

במרכז המחלוקת, ניצבת דרישתה של קשת 12 להעלות את המחיר שהיא גובה מ־yes בתמורה לשימוש בתכניה של קשת 12 בשירות ה־VOD. מנגד,  yes טוענת כי העלויות שקשת מבקשת גבוהות מדיי.

קשת, שעד לאחרונה הייתה רק יצרנית תוכן, היא כיום מבעלי שירות הטלוויזיה החדש FreeTV אשר מתחרה ישירות בשירות הטלוויזיה של yes.
בימים האחרונים, קשת 12 אף יצאה בקמפיין בו היא מודיעה כי החל מחודש ינואר 2024 לקוחות yes לא יוכלו לצפות בתכני קשת 12 ב־VOD, להקליט תכני ערוץ 12 או להשתמש בשירותיCatch up  ו־Start over בתכני הערוץ.
לפי הערכות, קמפיין זה הינו חלק מלחץ שקשת מנסה להפעיל על yes במטרה שהאחרונה תקבל את דרישותיה הכספיות ובתמורה תכני קשת יישארו זמינים ללקוחות yes.

פרסום מטעם קשת 12 ללקוחות חברת yes

פרסום מטעם קשת 12 ללקוחות חברת yes


שיבושים בהתקנות אינטרנט הסיבים של בזק

בימים האחרונים, לקוחות המצטרפים לבזק מדווחים כי מורגשים שיבושים נרחבים בהתקנות אינטרנט של החברה, זאת על רקע התנגדות חריפה של ועד עובדי החברה למינוי של תומר ראב״ד ליו״ר החברה.

ראב״ד שנבחר לאחרונה ע״י הדירקטוריון לאחר פרישת היו״ר הקודם, הינו נציג בעלת המניות הגדולה ביותר של בזק, קרן סרצ'לייט בישראל, המחזיקה ב-26% ממניות החברה.

לפי הדיווחים, ועד העובדים של בזק החליט לאכוף בהקפדה יתרה את הסכם העבודה שנחתם לאחרונה ועצר את עבודת עובדי הקבלן בפריסת אינטרנט סיבים.זאת, ככל הנראה כחלק מהמחאה על בחירת היו״ר ראב״ד שאמור להתחיל את תפקידו בחודש ינואר 2024.
הדבר משפיע על שירות ההתקנות של החברה ברחבי הארץ. בימים האחרונים נציגי בזק אף פונים ללקוחות חדשים ודוחים את ההתקנות המתוכננות בשל החלטת הועד.

מחברת ״בזק״ לא התקבלה תגובה לנושא עד למועד פרסום הידיעה.

 

 

אולי יעניין אותך גם

מדביר

על מה לשים דגש בבחירת מדביר עבור דירה חדשה?

מעבר דירה

איך לבחור חברת הובלות למעבר דירה וגם לחסוך בעלויות?

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך