לנציג מכירות סלקום אנרג'י שלח פרטים
הנחה קבועה לאורך כל היממה בכל ימות השבוע. שנה ראשונה: 5% | שנה שנייה: 6% | שנה שלישית: 7%
אין חובת מונה חכם
אין חובת מונה חכם
השאירו פרטים ונציגי החברה יצלצלו בהקדם
15% הנחה בימים א'-ה' בין השעות 07:00 עד 17:00
השאירו פרטים ונציגי החברה יצלצלו בהקדם
18% הנחה בימים א'-ש' בין השעות 14:00 עד 20:00
השאירו פרטים ונציגי החברה יצלצלו בהקדם
20% הנחה בימים א'-ש' בין השעות 23:00 עד 07:00 למחרת
מלא/י את הפרטים בטופס ונציג ייצור עמך קשר
במהלך אסטרטגי בשנה שעברה, נכנסה סלקום לשותפות עם "משק אנרגיה", שחקן בולט בתחום האנרגיה המתחדשת והבעלים של אחת מיצרניות החשמל הגדולות בישראל, "דליה אנרגיות". מיזם משותף זה הוליד את סלקום אנרג'י, וביסס את מעמדה כשחקנית מפתח במהפכת האנרגיה.
כדי להצטרף לסלקום אנרג'י כבר אין צורך להתקין מונה חשמל חכם בבית אלא אם אתם מעוניינים במסלולי הנחה מבוססי שעת צריכה.
כלומר, אם תבחרו במסלול "חוסכים קבוע: הנחה קבועה בכל שעות היממה" אין צורך במונה חכם. אם תרצו להצטרף למסלולים האחרים בהם ההנחה משתנה לפי ימים ושעות צריכה תהיו חייבים מונה חכם. בחברת החשמל כבר החלו להחליף מונים ביתיים ישנים במונים חכמים. אם עדיין לא בוצעה אצלכם החלפה על ידי חברת החשמל תוכלו לזרז את התהליך באמצעות רכישת מונה חכם בפנייה ישירות לחברת החשמל.
באמצעות ניתוח הנתונים המתקבלים מהמונים החכמים, החברה יכולה לזהות דפוסים בשימוש בחשמל לאורך היום. ולאפשר להציע הנחות על צריכת החשמל בשעות השפל, המכונות השעות ה"מתות". כלקוח, תהיה לך הזדמנות להבין מתי הכי משתלם להפעיל מכשירים כמו מכונות כביסה או מטענים לרכב חשמלי, לייעל את צריכת האנרגיה שלך ולחסוך כסף.
חוסכים קבוע: הנחה קבועה בכל שעות היממה, בכל השבוע. בשנה הראשונה 5% הנחה, בשנה השנייה 6% הנחה ובשנה השלישית 7% הנחה
* אין חובת מונה חכם
עובדים מהבית: הנחה של 15% על החשמל בימים א'-ה' בין השעות 07:00 עד 17:00
חוסכים בלילה: הנחה של 20% על החשמל בימים א'-ש' בין השעות 23:00 עד 07:00 למוחרת
חיסכון למשפחה: הנחה של 18% על החשמל בימים א׳-ש׳ בין השעות 14:00 עד 20:00
רוצים עזרה? הכלי של cutt יכול לסייע לכם לבחור מסלול מתאים https://cutt.co.il/
לקוחות חדשים? מעוניינים לשמוע עוד ולבצע השוואת מחירים של המסלולים מבין כל מבצעי ההצטרפות?
בחרו מבצע מבין המבצעים שלפניכם השאירו פרטים ונציג יצלצל בהקדם.
כדאי להתנייד על מנת להתחיל לקבל תעריף חשמל מוזל ולחסוך בהוצאות האנרגיה, התהליך פשוט, מהיר וללא התחייבות.
גם אחרי המעבר לסלקום אנרג'י – חברת החשמל אחראית על רשת החשמל ועל תיקון התקלות. במקרה תקלה עלייך לפנות ישירות למוקד חברת החשמל (103), כפי שהיה עד היום.
נכנסים לאתר הבוררת, מזינים שם ומספר טלפון באחד מן המבצעים של סלקום אנרג'י ונציג החברה יחזור מיד.