יורו 2024 – סלקום, פרטנר ו־yes משיקות הטבות מיוחדות ללקוחות הטלוויזיה

יורו 2024 – סלקום, פרטנר ו־yes משיקות הטבות מיוחדות ללקוחות הטלוויזיה

אליפות אירופה בכדורגל נפתחה ביום שישי האחרון. אם פספסתם כדאי שתדעו שחלק מחברות הטלוויזיה הישראליות מציעות הטבות ושדרוגים ללקוחותיהן לרגל אירוע הספורט הגדול ביבשת.

דסק התוכן, אתר הבוררת, 16.06.2024

אירועי ספורט בינלאומיים כמו היורו, המונדיאל והאולימפיאדה גורמים לאוהדי ספורט רבים לחפש את הדרך הטובה ביותר עבורם לצפות במשחקים המרתקים. לכן, חברות הטלוויזיה בישראל מנסות לרוב לעניין לקוחות פוטנציאליים בהטבות שונות לקראת הטורנירים.

סלקום TV הודיעה בשבוע החולף כי תאפשר ללקוחותיה שמנויים על חבילת הספורט, ליהנות מערוצי צ׳רלטון TO GO בחינם.
הערוצים זמינים במכשירים הניידים (טלפונים וטאבלטים) ולקוחות החברה יוכלו לצפות בתכנים גם מחוץ לבית בקלות. ההטבה תינתן ללקוחות סלקום אשר יצטרפו לשירותי הטלוויזיה של החברה בין 10.06-10.07.

להשוואה בין חבילות הטלוויזיה הטובות בישראל באתר ״הבוררת״ – לחצו כאן

בנוסף, סלקום TV מרחיבה הקיץ את הטכנולוגיה שלה לזמן שיהוי נמוך (super low latency) למאות אלפי מנויים נוספים. הפיצ׳ר שפיתחה החברה צמצם לדבריה את זמני הדיליי בין המשחק עצמו לבין הצפייה בו על המסך. זמני הדיליי היו ידועים כעקב האכילס של שידורי הספורט על גבי תשתית האינטרנט (OTT) לעומת טכנולוגיות השידור המסורתיות.

יורו 2024

גם חברת yes, אשר חלק מלקוחותיה מנויים לשירות yes+ הפועל על גבי רשת האינטרנט, משיקה את טכנולוגיית yes+LIVE. לדברי נציגי yes, הטכנולוגיה החדשה תאפשר ללקוחות החברה לצפות במשחקי יורו 2024 בזמן אמת ללא כל דיליי. בנוסף, yes העלתה בספריית ה־VOD סדרת תכנים ללא עלות הכוללת תקצירי משחקים, חידונים, כתבות על הנבחרות, סרטים תיעודיים על היסטוריית היורו ועוד.

להשוואה בין חבילות הטלוויזיה הטובות בישראל באתר ״הבוררת״ – לחצו כאן

הקיץ הקרוב יהיה מלא באירועי ספורט עם היורו שנפתח כעת והאולימפיאדה בפריז שתגיע מייד אחריו. נקווה כי ההטבות השונות והפיתוחים הטכנולוגים ייצרו לצופה הישראלי חוויה ספורטיבית טלוויזיונית מתקדמת ומהנה.

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים גודל מסך מתאים לסלון או לחדר השינה?

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך